{ خدمات طراحی فلایر و بروشور }
طراحی کاتالوگ، بروشور و فلایر از جمله اقدامات ارزشآفرین برای هر کسبوکاری است. این سه مورد ابزارهایی هستند که با وجود پیشرفت دنیای دیجیتال همچنان کارایی خود را حفظ کردهاند.
بنابراین میتوان گفت هنوز هم راهکار خوبی برای جذب مخاطب و افزایش فروش به حساب میآیند. خلاقیت در طراحی، توجه به جذابیت محتوا، میزان تاثیرگذاری، ایجاد هویت تجاری و از همه مهمتر خلق یک ارزش از جمله ویژگیهایی است که در این نوع از طراحیها باید وجود داشته باشد.
شما نیز اگر همین چند ویژگی را در نظر بگیرید میتوانید مخاطبان زیادی را جذب کرده و باعث پیشرفت کسبوکارتان شوید.
مشاوره طراحی و ارائه بهتر : اولین قدم در انتخاب خدمات طراحی فلایر و بروشور می باشد. اگر بدنبال یک راهکار حرفه ای و مستمر در زمینه طراحی و تبلیغات محصولات و خدمات خود هستید می توانید با استدیو ما تماس بگیرید تا با بکارگیری یک پروسه کاری منظم و حرفه ای بتوانیم طراحی ها و تبلیغات مورد نظر را جلو ببریم.
مراحل خدمات طراحی گرافیک در استدیو نفس
دپارتمان گرافیک ما به صورت مرحله مرحله اقدام به طراحی های مختلف میکند.
شما میتوانید در تمام این مراحل، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با واحد پشتیبانی استدیو در میان بگذارید.
ثبت سفارش طراحی
شنیدن دیدگاه های شما
ارائه طرح اولیه
اصلاح و بازبینی
تحویل پروژه
{ نمونه کارهای طراحی فلایر و بروشور }
در زیر هر پروژه طراحی به صورت جداگانه قرار گرفته است.
آتلیه و استدیو تخصصی نفس : ما در آتلیه نفس سعی بر طراحی های بروز داریم.
{ نمونه طراحی فلایر }
{ فلایر و بروشور حرفه ی چیست؟ }
اگر میخواهید کاتالوگ و بروشور و یا فلایر حرفهای داشته باشید باید در ابتدا به مواردی مثل:
هدف برند و هویت شرکت توجه کرده سپس با در نظر گرفتن اصول طراحی حرفهای اقدام به سفارش یا تولید کاتالوگ کنید. موارد پایین مهمترین ویژگیهایی است که هر کاتالوگ یا بروشور باید داشته باشد:
✔ کاتالوگ و بروشور باید برای مخاطب طراحی شود:
در طراحی کاتالوگ نباید سلیقه شخصی را اولویت کار قرار دهید زیرا گاهی سلیقه شما با آن چیزی که نیاز مخاطب را پاسخ میدهد مغایرت دارد.
هدف از طراحی کاتالوگ و بروشور در واقع معرفی و فروش محصول یا خدمات است. پس باید در طراحی کاتالوگ بیشتر از هر چیزی به معرفی محصولات و خدماتی پرداخت که و نیازهای آنها را برطرف کرد.
در نتیجه اگر سلیقه شما به عنوان صاحب کسبوکار با آن چیزی که طراح ارائه میکند متفاوت است باید این مورد را در نظر گرفته و طبق اصول طراحی کاتالوگ پیش رفت.
✔ محصول محور بودن کاتالوگ یا بروشور:
در واقع هدف از طراحی پوستر، بنر تبلیغاتی و بروشور یا کاتالوگ معرفی محصول و برندیگ است.
معرفی محصولات باید به گونهای باشد که مشتریان به خوبی با مهمترین ویژگیهای آن یعنی اندازه و کاربری یا موارد استفاده از آن آگاه شوند.
استفاده از توضیحات اضافی و غیرضروری فقط باعث پرتشدن حواس مخاطب شده و معرفی محصول را به حاشیه میبرد.
به عنوان مثال هیچ برند حرفهای تاریخچه خود را به صورت کامل در کاتالوگ محصولات نمیآورد.
✔ استفاده از تصاویر خلاقانه:
برای طراحی یک کاتالوگ شما باید از محصولاتتان با سبک عکاسی زمینه سفید عکاسی کنید.
این تصاویر مهمترین بخش کاتالوگ یا بروشور را تشکیل میدهند. در واقع عکاسی صنعتی از مهمترین عناصر در تعیین طرح گرافیکی کاتالوگ و بروشور است.
در این بخش مهم نیست که شما چه نوع کاتالوگی نیاز دارید بلکه مهم این است که بهترین و خلاقانهترین عکسها را برای آن در نظر بگیرید.
بهترین عکس یعنی تصویری که ویژگیهای محصول مثل رنگ و طرح را به خوبی نمایش دهد.
{ سوالات متداول }
شاید سوال شما هم باشد
برای کسب اطلاعات دقیق و گرفتن قیمت لطفا با ما در تماس باشید
با توجه به نیاز های هر کارفرما هزینه طراحی کاتالوگ بروشور و فلایر متفاوت است.
بله ، البته قیمت های درج شده ، قیمت های طراحی های مستقل هستند و معمولا بعد از جلسه بازبینی که با کارفرما گذاشته می شود فاکتور رسمی ارائه می گردد
قیمت ها و روند طراحی منو رستورانی به صورت طراحی بروشور و بسته به انتخب شما انجام می گیرد.
{ مناسب ترین پکیج را انتخاب کنید }
هزینه طراحی فلایر و بروشور به صورت قراردادی لحاظ می شود.
اقتصادی
ایده طراحی فلایر و بروشور به عهده کارفرماست-
مناسب کسب و کارهای کوچک
-
طراحی ۱ طرح اولیه
-
طراحی ساده (یک صفحه)
-
فایل نهایی با فرمت jpg
-
فایل نهایی با مود رنگی CMYK
-
یکبار تصحیح لحاظ می شود.
-
هزینه تغییرات بعد از تایید جداگانه محاسبه میشود
-
هزینه تغییرات ۳۰ درصد مبلغ کل است
پایه
ایده طراحی فلایر و بروشور به عهده کارفرماست-
مناسب سازمان ها و کارخانه ها
-
طراحی ۲ طرح اولیه
-
طراحی ساده (تا ۵ صفحه)
-
فایل نهایی با فرمت jpg
-
فایل نهایی با مود رنگی CMYK
-
یکبار تصحیح لحاظ می شود.
-
هزینه تغییرات بعد از تایید جداگانه محاسبه میشود
-
هزینه تغییرات ۳۰ درصد مبلغ کل است
حرفه ای
ایده طراحی فلایر و بروشور به عهده کارفرماست-
مناسب برند های بزرگ
-
طراحی ۳ طرح اولیه
-
طراحی ساده (تا ۷ صفحه)
-
فایل نهایی با فرمت jpg
-
فایل نهایی با مود رنگی CMYK
-
یکبار تصحیح لحاظ می شود.
-
هزینه تغییرات بعد از تایید جداگانه محاسبه میشود
-
هزینه تغییرات ۳۰ درصد مبلغ کل است
{ اگر نیاز به ... }
در صورت نیاز به مشاوره رایگان ، می توانید فرم زیر را تکمیل کنید.
آتلیه و استدیو تخصصی نفس : ما برای حمایت از حقوق شما مشاوره رایگان ارائه می دهیم.
{ مشتریان ما چه می گویند }
افتخار می کنیم که در طی چند سال فعالیت توانسته ایم رضایت همه مشتریان خود را جلب کنیم.







